Lisa Ericson i jej natura

Lisa Ericson studiowała malarstwo w Yale przed rozpoczęciem kariery w dziedzinie ilustracji i grafiki. Jej odważny, graficzny dobór kolorów w połączeniu z umiejętnościami technicznymi pokazują jak wyraźnie można połączyć stopień naukowy z pasją.

Hiperrealistyczne obrazy Lisy są wykonywane w akrylu na panelu za pomocą drobnych pędzli. Przedstawia nadprzyrodzone amalgamaty dzikich zwierząt: surrealistyczne skrzydlate gryzoni, których z czułością wymyśliła, pasożytnicze ekosystemy, osadzone nieważkości na grzbietach innych stworzeń, z których każda dramatycznie osadzona jest na czarnym tle. Zapierające dech w piersiach technicznie prace oszałamiają optycznie głębią, kolorem, intensywnością i kontrastem.

„Naprawdę nie pracuję w szkicowniku. Gdy pomysły wpadają mi do głowy, zapisuję je lub robię małe szkice na dowolnym kawałku papieru, który jest przydatny. Gołe kości, ale na początek jądro. Później, kiedy zaczynam układać złożony obraz przyszłego obrazu, pomysł albo leci albo umiera. Ale nawet jeśli umrze, często rodzi się z niego nowy i lepszy pomysł. Niektóre z nich ostatecznie stają się obrazami. Niektóre wciąż krążą mi w głowie. ”- mówi Lisa Ericson.

Wesprzyj nasze działania w zakresie przeciwdziałania zanieczyszczeniu hałasem. Podaruj 1,5% podatku.

Wypełnij PIT przez internet i przekaż 1,5% podatku
blank

Hedi Hizrieva

Absolwentka Prawa Uniwersytetu Wrocławskiego. Fotograf, redaktor oraz prowadząca programu "Wrocław - Kultura Nieznana" Fundacji Praca Moc Energia. Wolontariuszka Strefy Kultury Wrocław oraz Festiwalu Kultury Żydowskiej SIMCHA.
blank
ORION Organizacja Społeczna
Instytut Ekologii Akustycznej
ul. Hoża 86 lok. 410
00-682 Warszawa
Email: instytut@yahoo.com
KRS: 0000499971
NIP: 7123285593
REGON: 061657570
Konto. Nest Bank:
92 2530 0008 2041 1071 3655 0001
Wszystkie treści publikowane w serwisie są udostępniane na licencji Creative Commons: uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne - bez utworów zależnych 4.0 Polska (CC BY-NC-ND 4.0 PL), o ile nie jest to stwierdzone inaczej.